Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Καρδιά μου - καρδιά μου



Τώρα σου στέλνω τις ευχές μου
να σε σώσουν να σωθώ
Στην αγάπη μας όρκους τώρα παίρνω
Και τι δεν θα 'δείνα να 'σουνα εδώ

Με ζώσανε οι σκιές τις μοναξιάς
Και η αγωνία μου τρυπάει την καρδιά
Ο χρόνος έχει γίνει τώρα εφιάλτης
Και η ησυχία έχει γίνει φυλακή

Τραγούδια τώρα μόνο σου γράφω
μήπως και τα ακούσεις μεσ' την σιωπή
Ένα τάμα στα αστέρια μόνο κάνω
Να μας φέρουνε ξανά μαζί

Πόσα τραγούδια να σου γράψω
Για να 'ρθεις κοντά μου
Πόσα στιχάκια να σου τάξω
Καρδιά μου καρδιά μου

Ο δαίμονας ξύπνησε μες' το κεφάλι
με της σιωπής σου την αφορμή
Εγώ σου τα 'λεγα θα μου πει και πάλι
Πως η αγάπη δεν είναι για την ζωή

Τώρα που η νύχτα ξεπροβάλει
Η μάχη μου γίνεται διπλή
Τον δαίμονα ν' ακούσω μεσ' το κεφάλι
Η να σ΄αγαπήσω πιο πολύ

Στον ουρανό κοιτάζω από ανάγκη
Και κάνω δειλά μια προσευχή
Μια φορά να γίνει κάτι
Στην δικιά μου τη πουτάνα τη ζωή


Δεν υπάρχουν σχόλια: